مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-07اجتماعي

داروهای ممنوعه برای زائران خانه خدا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا بنی اسدی فر با اشاره به اهمیت عملیات بزرگ اعزام زائران خانه خدا اظهار داشت: همکارانم در پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری انتظامی کشور با برنامه ریزی های انجام شده در آمادگی کامل برای تامین امنیت زائران در .

- رییس پلیس پیشگیری کشور حمل و استفاده از انواع دارو های آرام بخش، خواب آور و حاوی کدیین در کشور عربستان را ممنوع اعلام کرد و گفت: زائران از حمل برخی دارو های گیاهی مانند شیرین بیان هم خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رضا بنی اسدی فر با اشاره به اهمیت عملیات بزرگ اعزام زائران خانه خدا اظهار داشت: همکارانم در پلیس فرودگاه های پلیس پیشگیری انتظامی کشور با برنامه ریزی های انجام شده در آمادگی کامل برای تامین امنیت زائران در 2 مرحله اعزام و بازگشت از سرزمین وحی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه اعزام زائران حج تمتع در سال جاری از تاریخ سوم خرداد همزمان با حماسه آزادسازی خرمشهر آغاز شده و به مدد الهی سوم مرداد ماه پایان خواهد یافت، افزود: 21 ایستگاه پروازی شامل فرودگاه های امام خمینی (ره)، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، تبریز، چابهار، زاهدان، ساری، شیراز، کرمان، گرگان، قشم، مشهد، همدان، یزد، زنجان و رشت پذیرای زائران خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داروهای ممنوعه برای زائران خانه خدا

داروهای ممنوعه برای زائران خانه خدا