مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:352023-05-31اجتماعي

تلاش پلیس برای ارائه تسهیلات ویژه اربعین حسینی


همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز برای زائران حسینی انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمدرضا رادان بعد از ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در موضوع سرقت ها و تیراندازی های بی رویه ای که توسط دارندگان سلاح های غیرمجاز صورت می گیرد، کارهای خوبی در این مدت اخیر انجام شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و دستگاه های مربوطه بتوانیم این دغدغه مردم را کم کنیم.

سردار رادان در خصوص اقدامات پلیس برای راهپیمایی اربعین حسینی گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز انجام دهیم.

وی افزود: امروز با حضور وزیر کشور و رییس پلیس عراق در تهران جلسه ای خواهیم داشت تا زائران هماهنگی های بیشتری برای سهولت در رفت و برگشت داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: تاکنون طرف عراقی قبول کرده که ما بتوانیم از گذرنامه و گذر زیارتی استفاده کنیم که اگر این توافق نهایی شود، مقداری سرعت تهیه گذرنامه افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش پلیس برای ارائه تسهیلات ویژه اربعین حسینی

تلاش پلیس برای ارائه تسهیلات ویژه اربعین حسینی