مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 16:102023-05-29سياسي

اجرای طرح هادی روستایی در 22 هزار روستای کشور


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در 22 هزار روستای کشور طرح هادی اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام روحانی نژاد ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح واحد مسکن روستایی شواکند اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف به عمران و آبادانی در روستاها با هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی ذیربط در استان ها است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن در روستاها چند کار اساسی انجام می دهد که جز وظایف آن است، افزود: مطالعه روستاها تحت عنوان مطالعات طرح هادی از جمله این وظایف است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یادآور شد: طرح هادی مثل تشکیلات طرح توسعه شهرها در روستاها به شمار می رود که تکلیف محدوده روستا و اراضی واقع در روستا را مشخص می کند.

روحانی نژاد افزود: خوشبختانه از مجموعه روستاهای کشور که 40 هزار روستای بالای 20 خانوار بوده بنیاد مسکن همه این روستاها را در سراسر کشور مورد مطالعه قرار داده و هیچ روستایی که فاقد مطالعات طرح هادی باشد وجود ندارد و حتی شرایط فراهم شده که در روستاهای زیر 20 خانوار نیز به تناسب در استان ها مورد مطالعه طرح هادی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه بعد از مطالعه، اجرای طرح هادی از دیگر مأموریت های بنیاد مسکن محسوب می شود، گفت: در 22 هزار روستای کشور طرح هادی اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح هادی روستایی در 22 هزار روستای کشور

اجرای طرح هادی روستایی در 22 هزار روستای کشور