مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-03سياسي

3 پهنه بزرگ فرهنگی با موضوع امام خمینی(ره) در تهران برپا شد


مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از برپایی ویژه برنامه های فرهنگی در ایام سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران از برپایی ویژه برنامه های فرهنگی در ایام سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) خبر داد.

مصطفی زیبایی نژاد گفت: با توجه به رویکردهای مدیریت شهری، ویژه برنامه های فرهنگی، آیینی و مذهبی بزرگداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای استفاده عموم شهروندان، در دو بخش حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) و سطح شهر تهران از تاریخ 12 لی 15 خرداد برگزار می شود.

زیبایی نژاد عنوان کرد: در راستای خدمت رسانی به زائران و مشتاقان تجدید میثاق با امام راحل و فراهم کردن زمینه آشنایی بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان با شخصیت منحصر به فرد حضرت امام خمینی (ره)، معاونت های امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 2، 3، 4، 5، 6، 7، 10، 13، 14، 16، 19، 18 و 22 با همکاری هسته ها و کانون های مردمی، فعالان فرهنگی و هنرمندان، اقدام به برپایی سه پردیس بزرگ فرهنگی، هنری و خدماتی در اطراف حرم مطهر امام راحل خواهند کرد.

وی از فعالیت های فرهنگی هنری ادبی پردیس ها یاد کرد و ادامه داد: در هر پردیس یک بخش به امور هنری و حضور هنرمندان اختصاص یافته و ضمن برپایی عکاس خانه، استیج سوگواره و نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پهنه بزرگ فرهنگی با موضوع امام خمینی(ره) در تهران برپا شد

3 پهنه بزرگ فرهنگی با موضوع امام خمینی(ره) در تهران برپا شد