مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 22:002023-06-15سياسي

دشمن قصد جدایی جوانان و مجالس روضه را دارد


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: دشمن قصد دارد بین مجالس اهل بیت و جوانان و نوجوانان ما فاصله ایجاد کند و ما باید این مجالس را باحضور جوانان تقویت کنیم.

- اصفهان - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: دشمن قصد دارد بین مجالس اهل بیت و جوانان و نوجوانان ما فاصله ایجاد کند و ما باید این مجالس را باحضور جوانان تقویت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رحمت الله صادقی شامگاه پنجشنبه در اولین جلسه موکب داران اربعین حسینی در استان اصفهان اظهار داشت: به اذعان کارشناسان غربی برای وارد کردن ضربه به نظام و انقلاب اسلامی، ابتدا باید به خانواده ایرانی، بعد از آن به آموزش و پرورش و مسائل تربیتی و در نهایت به قهرمانان و اسطوره های ایران و انقلاب اسلامی ضربه زد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان افزود: طبق برنامه ریزی دشمن، در خانواده زن را تخریب می کنند تا شالوده خانواده از هم پاشیده شود؛ در آن زمان هر اقدامی که خواستند را می توانند در ایران به سر انجام برسانند.

وی با بیان اینکه هدف دشمن آندلسی کردن ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود به دنبال حیا زدایی از جامعه اسلامی ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن قصد جدایی جوانان و مجالس روضه را دارد

دشمن قصد جدایی جوانان و مجالس روضه را دارد