مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-20سياسي

کارنامه جمهوری اسلامی در حوزه زنان، قابل دفاع است


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه کارنامه جمهوری اسلامی در حوزه زنان قابل دفاع است، گفت: امروز انقلاب اسلامی با منطقی که ارائه می دهد، - ایسنا/خوزستان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه کارنامه جمهوری اسلامی در حوزه زنان قابل دفاع است، گفت: امروز انقلاب اسلامی با منطقی که ارائه می دهد، قرار نیست زن را با معیارهای مردانه بسنجد و همه نگاه انقلاب و منطق دین در این خلاصه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین آیت عادلی نژاد در اولین همایش ملی جایگاه زن در فرهنگ و سبک زندگی اسلامی که امروز (30 خردادماه) در اهواز برگزار شد، با تبریک سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و با اشاره به نگاهی که خداوند در قرآن کریم دارد، اظهار کرد: خداوند زن فرعون را برای کسانی که ایمان آورده اند، الگو قرار داده است.

نگاه قرآن نگاهی نیست که در دنیای امروز می بینیم؛ نگاه امروز به زن نگاهی جنسیتی برخاسته از رقابت تضادگونه بین جنس مرد و زن است اما وقتی قرآن الگو مطرح می کند، هم مرد را مطرح می کند هم زن را.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: امروز در دنیای ما نگاه جنسیتی شکل گرفته است اما در آن زمان در نگاه اسلامی وقتی الگو مطرح می شد از زن فرعون به عنوان الگو برای زنان و مردان نام برده می شد؛ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه جمهوری اسلامی در حوزه زنان، قابل دفاع است

کارنامه جمهوری اسلامی در حوزه زنان، قابل دفاع است