مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 16:352023-05-30سياسي

نقش راهبردی دانشگاه در تکامل زنجیره های ارزش غذا و کشاورزی


معاون علمی رییس جمهور با تاکید بر نقش راهبردی دانشگاه در تکامل زنجیره های ارزش غذا و کشاورزی، گفت: امنیت غذا و امنیت اجتماعی باید مورد اهتمام ویژه ای قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری در آیین افتتاحیه رویداد فن بازار و نمایشگاه ازدیاد درختان میوه که با حضور محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد در دوره مدیریت جدید دچار تحول پارادایمی شده است.

این که دانشگاه آزاد، به سوی دانشگاهی که کارآفرینی می کند و فناوری را توسعه می دهد در حرکت است، نشان دهنده پویایی این دانشگاه است.

رییس بنیاد ملی نخبگان، برخورداری دانشگاه آزاد اسلامی از اعضای هیئت علمی آشنا به زیست بوم صنعت و بازار را یکی از ویژگی های مهم این دانشگاه دانست و افزود: اولین ویژگی دانشگاه برخوردار بودن از استادان و دانشجویانی است که به مسایل اقتصاد دانش پایه می اندیشند و از همین حیث به مسایل توسعه فناوری علاقمندتر هستند.

استادان دانشگاه آزاد عموماً صاحبان کسب و کارهایی بوده اند که ارتباطاتی قوی با صنعت داشته و علاقمند هستند که در فضای دانشگاه حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش راهبردی دانشگاه در تکامل زنجیره های ارزش غذا و کشاورزی

نقش راهبردی دانشگاه در تکامل زنجیره های ارزش غذا و کشاورزی