مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-14سياسي

برگزاری مرحله استانی طرح ملی اعتلا در دانشگاه آزاد خوزستان


دوره تعالی بخشی معرفتی، مهارتی و حرفه ای مسئولان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اهواز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در راستای شبکه سازی اجتماعی، بصیرت افزایی انقلابی و توانمند سازی حرفه ای، دوره تعالی بخشی معرفتی، مهارتی و حرفه ای مسئولان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در 2 روز با حضور 350 نفر اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به صورت حضوری و مجازی در واحد اهواز برگزار شد.

در همین ارتباط علی افروس، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اظهار کرد: اجرای این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت نقش دانشگاه در تقویت قوه عاقله کشور و همچنین محورهای راهبردی سند تحول و تعالی دانشگاه بوده است.

 وی افزود: هدف از اجرایی سازی آن انسجام بخشی به شبکه منابع انسانی دانشگاه اعم از دانشجویان، کارمندان و اساتید و در نتیجه تبدیل این دانشگاه به یک دانشگاه تحول آفرین، پرورشگر قوه عاقله و توسعه دهنده فضای انقلابی در کشور است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان خاطرنشا کرد: این دوره در قالب چهار عنوان موضوعی روش تحلیل سیاسی اجتماعی، جریان شناسی سیاسی ایران معاصر، سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران (محور مقاومت) و غرب شناسی (آمریکا و صهیونیسم شناسی) توسط اساتید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله استانی طرح ملی اعتلا در دانشگاه آزاد خوزستان

برگزاری مرحله استانی طرح ملی اعتلا در دانشگاه آزاد خوزستان