مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 05:102023-06-03بين الملل

آمریکا: اوکراین در ضدحمله خود از آبرامز و اف-16 استفاده نمی کند


آمریکا اعلام کرد، اوکراین در ضد حمله قریب الوقوعش علیه ارتش روسیه از تسلیحات سنگینی همچون تانک های آبرامز و جنگنده های اف-16 استفاده نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ژنرال مارک میلی ، رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا ادعا کرد، تسلیحات سنگین آمریکایی نظیر تانک های آبرامز و جنگنده های اف-16 در زمان اجرای ضدحمله قریب الوقوع اوکراین علیه روسیه آماده استفاده نخواهند بود.

بر  اساس اعلام این ژنرال آمریکایی، واشنگتن برنامه آموزش کار با تانک های آبرامز به نظامیان اوکراینی را شروع کرده و با متحدانش در حال تدوین برنامه آموزشی مشابهی برای کار با جنگنده های اف-16 به اوکراینی ها است.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، مارک میلی در جریان سفرش به فرانسه و در ابتدای ورودش به این کشور گفت، برنامه آموزش استفاده از تانک های آمریکایی آبرامز به نظامیان اوکراینی شروع شده و واشنگتن و متحدانش در حال تدوین توافقاتی با موضوع آموزش استفاده از جنگنده های اف-16 به این نظامیان هستند.

رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد: همه نیاز اوکراین به یک نیروی هوایی مدرنیزه را به رسمیت می شناسند.

ایجاد این نیرو به حجم قابل توجهی از زمان نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: اوکراین در ضدحمله خود از آبرامز و اف-16 استفاده نمی کند

آمریکا: اوکراین در ضدحمله خود از آبرامز و اف-16 استفاده نمی کند