مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-13فرهنگي

تازه ترین کتاب اردشیر کامکار منتشر شد/ اثری برای هنرستانی ها


کتاب دوم «شیوه کمانچه نوازی» تالیف اردشیر کامکار آهنگساز، نوازنده و مدرس کمانچه در قالب یک اثر آموزشی و پژوهشی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- کتاب دوم شیوه کمانچه نوازی تالیف اردشیر کامکار آهنگساز، نوازنده و مدرس کمانچه در قالب یک اثر آموزشی و پژوهشی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب دوم شیوه کمانچه نوازی تالیف اردشیر کامکار آهنگساز، نوازنده و مدرس کمانچه در قالب 126 درس حوزه کمانچه نوازی توسط نشر هستان منتشر شد.

کامکار درباره این کتاب گفته است: از سال های آغازین فعالیت هنری ام همواره در تلاش برای ارتقای جایگاه کمانچه در موسیقی سنتی ایران بوده ام.

در این رهگذر کوشش خود را بر جنبه های گوناگون اعم از ساختن و نواختن قطعات مختلف (در قالب تکنوازی و گروه نوازی)، تألیف و آموزش ارتقای سطح تکنیکی این ساز گمارده ام.

اینک پس از دهه ها فعالیت مستمر در این عرصه، خوشحالم که کمانچه جایگاه والای خود را در موسیقی ایرانی یافته، آهنگسازان با امکانات وسیع برای آن می نویسند و نوازندگان جوان و توانا آن را بسیار پر احساس، توانمند و بیانگر می نوازند و این بار تلاش خود را پس از سال ها آموزش، معطوف به تالیف کتاب آموزش پایه کمانچه بر اساس ویژگی های موسیقی ایرانی و موسیقی محلی کردم؛ و نتیجه آن کتاب حاضر است که می تواند در هنرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین کتاب اردشیر کامکار منتشر شد/ اثری برای هنرستانی ها

تازه ترین کتاب اردشیر کامکار منتشر شد/ اثری برای هنرستانی ها