مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-17اقتصادي

رایزنی برای استقرار پاویون تولیدکنندگان البرز درنمایشگاه پاکستان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: رایزنی برای استقرار پاویون تولیدکنندگان البرز در نمایشگاه های منطقه به ویژه پاکستان در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله دارایی ظهر شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی کاخ مروارید اظهار کرد: در حال رایزنی و انعقاد تفاهم نامه با فعالان اقتصادی پاکستان برای استقرار پاویون ویژه بازرگانان و تولیدکنندگان البرز در حوزه های مختلف از جمله صنایع دستی در نمایشگاه های ثابت و موقت کشور پاکستان هستیم.

وی افزود: البرز با دارا بودن هنرمندان خوب و کارآزموده ظرفیت خوبی برای هنرهای دستی دارد و نمایشگاه های خوبی در این زمینه برگزار می شوند.

با وجود چنین ظرفیت هایی استقرار پاویون اختصاصی صنایع دستی در کشورهای دیگر به فروش و صادرات محصولات کمک می کند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با اشاره به اینکه باید گام های اساسی برای توانمندسازی هنرمندان صنایع دستی استان برداشته شود، گفت: در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تسهیلات تبصره 18 و 16 در نظر گرفته شده و هنرمندان در نزدیک ترین فرصت به بانک های عامل معرفی می شوند.

وی با اشاره به وجود تعاونی های مختلف صنایع دستی ادامه داد: در حال ایجاد تعاونی توسعه صادرات استان البرز هستیم که سایر تعاونی های تولیدی بتوانند مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای استقرار پاویون تولیدکنندگان البرز درنمایشگاه پاکستان

رایزنی برای استقرار پاویون تولیدکنندگان البرز درنمایشگاه پاکستان