مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:552023-05-28سياسي

دفاع شجاعانه، دلسوزانه و صادقانه از حقوق ملت در تاریخ می ماند


نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمند رفتار عاقلانه، عالمانه و کارشناسی نسبت به مطالبات بحق ملت و تعامل عاقلانه با جهان هستیم.

- نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمند رفتار عاقلانه، عالمانه و کارشناسی نسبت به مطالبات بحق ملت و تعامل عاقلانه با جهان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا جلیل رحیمی جهان آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از محبت پدرانه مقام معظم رهبری و دید خطاپوش ایشان که جنبه های مثبت زحمات ما را در مجلس دیدند و از خادمان ملت حمایت کردند کمال تشکر و قدردانی دارم، چراکه این حمایت و دلگرمی بهترین هدیه در سال آخر به همه ما بود تا با توان و انرژی بیشتر در خدمت به ملت تلاش کنیم.

وی در ادامه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: به آخرین سال خدمت در مجلس یازدهم رسیده ایم و این نطق ها و گفت وگوها شاید آخرین فرصت برای گفت وگو در خانه ملت و صاحبان اصلی این خانه باشد.

قبل از ما نیز افراد زیادی وکالت ملت را بر عهده داشتند و از اولین و آخرین نطق های آنها زمان گذشته و از ما نیز زمان می گذرد و آن چه در تاریخ و خانه ملت می ماند دفاع شجاعانه، دلسوزانه و صادقانه از حقوق ملت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع شجاعانه، دلسوزانه و صادقانه از حقوق ملت در تاریخ می ماند

دفاع شجاعانه، دلسوزانه و صادقانه از حقوق ملت در تاریخ می ماند