مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 20:552023-05-29اجتماعي

دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 10 خرداد منتشر می شود


کارنامه نتایج اولیه و انتخاب رشته های تحصیلی برای مجازین به انتخاب رشته در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقابل مشاهده است.

متقاضیان حاضر در جلسه آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 می توانند برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه کنند.

برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه ای (نام خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) یا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنند.

آن دسته از افرادی که براساس محتوای کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی در این آزمون شده اند، لازم است براساس مفاد این اطلاعیه نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره 2) و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته های اینترنتی خود در موعد مقرر به ترتیب زیر اقدام کنند: دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (شماره 2) این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته ها می باشد، از روز چهارشنبه 10 خرداد 1402 در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قابل دریافت است.

به متقاضیان مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی توصیه می شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 10 خرداد منتشر می شود

دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 10 خرداد منتشر می شود