مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 14:452023-06-01سياسي

همکاری ذوب آهن اصفهان و سازمان اقتصادی کوثر توسعه می یابد


ناصر فخاری مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر از زیرمجموعه های بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه جمعی از مدیران و نمایندگان شرکت های تابعه سازمان مذکور چهارشنبه 10 خردادماه ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان با مهدی کوهی مدیرعامل شرکت .

- مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این جلسه که تعدادی از معاونین و مدیران شرکت هم حضور داشتند، به تشریح برنامه ها و آخرین دستاوردهای فنی و تولیدی و نیازهای شرکت پرداخت.

وی با اشاره به توانمندی های ذوب آهن اصفهان و شرکت های اقماری، آمادگی این شرکت را برای تأمین نیازهای سازمان اقتصادی کوثر و برقراری تعاملات لازم در زمینه های معدنی و تأمین مواد اولیه این مجتمع عظیم صنعتی اعلام نمود.

ناصر فخاری مدیرعامل و نایب رییس سازمان اقتصادی کوثر نیز گفت: سازمان اقتصادی کوثر به دنبال بازدید سال قبل خود از ذوب آهن اصفهان و امضای تفاهم نامه مشترک، آماده و علاقه مند برقراری ارتباط و تعامل بیشتر با ذوب آهن اصفهان در زمینه های مختلف و ازجمله قلمروهای صنعتی، معدنی و ساختمانی است.

وی افزود ، سازمان اقتصادی کوثر از مجموعه شرکت های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است که با حدود 40 شرکت زیرمجموعه در حوزه های صنعت ، معدن، ساختمان، طیور، دام سبک و سنگین، صنایع غذایی، صنایع الکتروموتورهای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ذوب آهن اصفهان و سازمان اقتصادی کوثر توسعه می یابد

همکاری ذوب آهن اصفهان و سازمان اقتصادی کوثر توسعه می یابد