مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-14اقتصادي

مستندسازی اراضی کشاورزی، اولویت امسال ثبت اسناد و املاک یزد است


مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد زمین خواری اراضی ملی و اوقافی یکی از چالش های جدی این استان، گفت: مستندسازی اراضی کشاورزی از جمله اولویت های اجرایی ثبت اسناد و املاک در استان یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهدی اقبال پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور بزرگداشت هفته قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به اهمیت رشد 25 درصدی صدور سند در این استان، اظهار کرد: صدور سند مالکیت در استان یزد رشد بالایی داشته و چهار شهرستان زارچ با 37 درصد، ابرکوه با 30 درصد، میبد و مهریز بالاتر از میانگین استان است.

وی صدور بیش از 550 برگ سند موقوفات را از دیگر اقدامات انجام شده در استان یزد دانست و افزود: بر اساس آخرین آمار اعلامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، بیش از 550 برگ سند موقوفه در سطح استان یزد صادر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد گفت: این استان طی یک سال گذشته با صدور 1959 برگ سند موقوفات، رتبه سوم کشوری را کسب کرده است.

اقبال مستندسازی اراضی کشاورزی را یکی از الزامات اجرایی برای جلوگیری از تصرف غیرقانونی دانست و بیان کرد: مردم باید بدانند مستند سازی اراضی کشاورزی اقدامی جدی و موثر برای نگهداری از اموال قانونی است.

وی با بیان این که زمین خواری بر روی اراضی ملی و وقفی را از جمله مهمترین دغدغه های موجود در استان یزد عنوان و بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندسازی اراضی کشاورزی، اولویت امسال ثبت اسناد و املاک یزد است

مستندسازی اراضی کشاورزی، اولویت امسال ثبت اسناد و املاک یزد است