مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-12اقتصادي

بهره برداری از کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرک صنعتی «ویان»


همزمان با روزجهانی صنایع دستی یک واحد کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرک صنعتی ویان کبودراهنگ با اعتباری افزون بر 250 میلیارد ریال به افتتاح و بهره برداری رسید.

- بهره برداری از کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرک صنعتی ویان ایسنا/همدان همزمان با روزجهانی صنایع دستی یک واحد کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرک صنعتی ویان کبودراهنگ با اعتباری افزون بر 250 میلیارد ریال به افتتاح و بهره برداری رسید.

فرماندار کبودراهنگ در آیین افتتاح این طرح، اظهار کرد: افتتاح این کارگاه تولیدی صنایع دستی در زمینه سفال و سرامیک برای 25 نفر نیرو اشتغال ایجاد کرده است.

مسلم غلامی با اشاره به اینکه با راه اندازی و افتتاح این کارگاه با زیر بنای 1300 متر سالانه بیش از 300 تن ظروف سرامیکی آشپزخانه، تولید و روانه بازار کشور می شود، ادامه داد: در شهرستان کبودراهنگ 600 کارگاه تولید صنایع دستی خانگی و صنعتی با اشتغال 800 نفر فعال است که سالانه بیش از 500 تن صنایع دستی تولید و روانه بازار می کنند.

وی افزود: رشته های سفال و سرامیک، نقاشی روی سفال، قلم زنی، سراجی سنتی(چرم کاری)، عروسک بافی، قلاب بافی و تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی از جمله رشته های صنایع دستی پویا و فعال شهرستان کبودراهنگ بوده که از بین این رشته ها به ترتیب قلم زنی و سفال و سرامیک بیشترین شاغلان را به خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرک صنعتی «ویان»

بهره برداری از کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرک صنعتی «ویان»