مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-01سياسي

افزایش 19 درصدی مصالحه پرونده های طلاق در قزوین


رییس کل دادگستری استان قزوین از افزایش 19 درصدی مصالحه پرونده های طلاق به موجب تلاش مرکز مشاوران خانواده در استان قزوین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در دومین مراسم تحلیف مشاوران خانواده که در سالن شهید سلیمانی دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: نهاد خانواده مهمترین نهاد اجتماعی است و به همین خاطر در دستگاه قضایی نیز پرونده های مربوط به خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است و با حساست مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده در قوه قضاییه، پرونده های طلاق پس از تشکیل به دلیل امکان سازش به مراکز مشاوران خانواده ارجاع می شود و به همین خاطر نقش این مراکز در ایجاد صلح و سازش میان زوجین بسیار حائز اهمیت است.

رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: وقوع طلاق برای زوجین و فرزندان آسیب های متعددی را در پی دارد و به همین خاطر ارجاع پرونده به مراکز مشاوره نباید یک امر تشریفاتی تلقی شود و مشاوران این مراکز باید همه تلاش خود را درجهت ایجاد سازش در پرونده های طلاق بکار گیرند.

شعبانی در پایان خاطرنشان کرد: بحمدالله با تلاش مراکز مشاوره خانواده میزان مصالحه در پرونده های طلاق در سال 1401 به 19 درصد افزایش یافت و قطعاً این موضوع می بایست با جدیت و اهتمام بیشتری پیگیری شود، تا در پایان سال جاری شاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 19 درصدی مصالحه پرونده های طلاق در قزوین

افزایش 19 درصدی مصالحه پرونده های طلاق در قزوین