مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-12اقتصادي

افتتاح 158 پروژه بخش کشاورزی در سیستان وبلوچستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: 158پروژه بخش کشاورزی با اعتبار افزون بر 2103 میلیارد و 571 میلیون ریال به مناسبت هفته جهاد کشاورزی آماده بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سید محمدرضا سیدحسینی  صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: 25 پروژه بهبود تولیدات دامی، 26پروژه بهبود تولیدات گیاهی، 80 پروژه آب و خاک و امور فنی مهندسی،14 پروژه ترویج کشاورزی، 1 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری، 9 پروژه امور عشایری، 3 طرح شیلات آب های داخلی طرح های افتتاحیه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان ویژه هفته جهاد کشاورزی را تشکیل می دهند.

وی افزود: با افتتاح این طرح ها برای 951 نفر شغل دائم و حدود 3 هزارو 369 نفر روز نیز در سیستان و بلوچستان شغل موقت ایجاد می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بیش از 3 هزار خانوار روستایی و عشایری از مزایای این طرح ها بهره مند خواهند شد.

سیدحسینی برگزاری یادواره شهدای سنگر ساز بی سنگر ،برپایی میز خدمت جهادی در محل مصلی نماز جمعه سراسر استان ،دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستان ها،دیدار با استاندار و فرمانداران در شهرستان ها، برگزاری مسابقات فرهنگی، تجلیل از بانوان منتخب صندوق های خرد زنان روستایی، غبارروبی و عطر افشانی مزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 158 پروژه بخش کشاورزی در سیستان وبلوچستان

افتتاح 158 پروژه بخش کشاورزی در سیستان وبلوچستان