مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-12اقتصادي

سختی مردم صالح آباد در تهیه قوت غالب خود


تهیه نان به عنوان قوت غالب مردم بخش صالح آباد مدتی است برای مردم این منطقه و مسافران و زائران حرم امازاده علی صالح (ع) با سختی و چالش همراه است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، کمبود سهمیه آرد و کاهش زمان پخت نان در صالح آباد ایلام دلیلی بر خالی بودن سفره ها از نان شده است.

استان ایلام یکی از تولیدکنندگان گندم و به تبع آن آرد حاصل از این محصول است که بایستی به فراوانی در استان یافت شود اما انگار این وضعیت طور دیگری است.

بخش صالح آباد به علت وجود مکان متبرکه و مزار اهل قبور استان به طور مداوم میزبان مردم سایر مناطق استان بوده و حال یکی از نیازهای اصلی مردم در این منطقه دچار کمبود شده است.

آرد که ماده اولیه تهیه نان بوده به علت عدم توزیع عادلانه باعث شده خیلی از مردم صالح آباد و همچنین مسافران با کمبود نان مواجه شوند.

بخش صالح آباد دارای کارخانه آرد است و باید اولویت توزیع به این منطقه داده شود اما اکنون شاهد کمبود آرد در سطح نانوایی ها هستیم که قابل توجیه نیست.

ایجاد صف های طولانی در درب نانوایی ها آقای صالحی یکی از شهروندان به خبرنگار فارس گفت: بخش صالح آباد دارای مسافران دائمی و غیر دائمی بوده که اواخر هفته این منطقه را برای زیارت و سیاحت انتخاب می کنند و قطعا ملزومات یک تفریح را از این دیار تهیه خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سختی مردم صالح آباد در تهیه قوت غالب خود

سختی مردم صالح آباد در تهیه قوت غالب خود