مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 02:302023-06-08سياسي

تصمیم برکناری 15 مدیر خوزستان کارشناسی شده نیست


نماینده مردم اهواز در خصوص بر کناری 15 مدیر خوزستانی که در سفر اخیر رییس جمهور به استان اعلام شد، بیان کرد: از همان روز اول بنده اعلام کردم این کار منطقی و کارشناسی شده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید کریم حسینی عصر پنجشنبه در نشست خبری تصریح کرد: این مرحله از مجلس جزو دوره هایی بود که حداکثر انسجام، همراهی و همکاری بین همه نمایندگان وجود داشت، قطعاً ایرادات و قصوری وجود دارد اما در مسائل ملی و حتی مسائل استان خوزستان برای نشست با مسئولان از 18 نماینده حداقل 15 نماینده همیشه حضور داشته اند که سبب شده تا از پیگیری با مسئولان نتایج بهتری بگیریم؛ ما ملزم هستیم نقاط قوتی را که در مجلس یازدهم وجود دارد، ادامه بدهیم و نقاط ضعف را از بین ببریم، در سال آخر مجلس هم قطعاً تا روز آخر این کار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: دستور کار سال آخر ما بر سه محور برنامه هفتم توسعه کشور، تحقق شعار سال به عنوان یک فرمان و پرداختن به طرح ها و لوایحی که در مجلس یازدهم نیمه کاره مانده است، انجام می شود.

قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها نماینده مردم اهواز در مجلس در خصوص اقداماتی که مجلس یازدهم در سطح ملی و برای منابع کشور در سه سال انجام داده است، گفت: مجلس در این دوره قوانین مهمی داشته است، اولین قانونی که در روزهای اول مجلس یازدهم وجود داشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم برکناری 15 مدیر خوزستان کارشناسی شده نیست

تصمیم برکناری 15 مدیر خوزستان کارشناسی شده نیست