مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 09:552023-06-12حوادث

2 قاچاقچی اشیاء عتیقه در مشهد دستگیر شدند


با هوشیاری مأموران کلانتری شهید فیاض بخش 2 قاچاقچی اشیاء عتیقه شناسایی و دستگیر شدند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری مأموران کلانتری شهید فیاض بخش 2 قاچاقچی اشیاء عتیقه شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: یکی از تیم های پیشگیری از جرم کلانتری شهید فیاض بخش هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به زن و مردی میانسال که با مشاهده پلیس تغییر مسیر دادند مظنون شدند و بلافاصله وارد عمل شده و آنها را متوقف کردند .

وی در ادامه افزود: باتوجه به تناقض گویی مظنونین، مأموران مشکوک شده و در بازرسی از کیف زنانه 11 قطعه سکه و یک مهر عتیقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: متهمان به کلانتری منتقل شدند و طی بررسی های کارشناسان سازمان میراث فرهنگی مشخص شد سکه ها متعلق به دوره اشکانیان و مهر نیز متعلق به هزار قبل از میلاد مسیح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مشهد، نگهبان با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضایی جهت بررسی پرونده، تأکید کرد: قاچاق اشیاء عتیقه، تاراج هویت تاریخی و فرهنگی جامعه است و از شهروندان خواهشمندیم برای حراست از میراث و هویت تاریخی و فرهنگی کشور با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 قاچاقچی اشیاء عتیقه در مشهد دستگیر شدند

2 قاچاقچی اشیاء عتیقه در مشهد دستگیر شدند