مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-19بين الملل

مأموریت یگان های سرّی نیروی دریایی رژیم صهیونیستی چیست؟


به فاصله کوتاهی از آغاز اشغالگری رژیم صهیونیستی در فلسطین، اسراییلی ها که در هیچ یک از مرزهای دریایی و هوایی و زمینی احساس امنیت نداشتند، به فکر تشکیل یگان های ویژه دریایی برای عملیات های خطرناک افتادند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- تسنیم نوشت: ازآن جایی که رژیم موقت صهیونیستی بر مبنای زور و اشغالگری تأسیس شده است، تشکیلات نظامی و ایجاد یک ارتش مجهز در صدر اولویت های تصمیم سازان این رژیم قرار داشت و صهیونیست ها تحت حمایت آمریکا و متحدان اروپایی از همان ابتدا عمده تمرکز خود را معطوف به ساختار نظامی کردند و توجه چندانی به بخش اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و.

نداشتند.

بر همین اساس ارتش رژیم اشغالگر یکی از ارکان اساسی این رژیم محسوب می شود که استراتژی امنیت داخلی اسراییل بر پایه آن بنا شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین همواره به عنوان ابزار اصلی این رژیم برای سرکوب ملت فلسطین و غصب زمین های آنها مورد استفاده قرار گرفته است.

سران صهیونیست از ابتدا با تکیه بر حمایت عظیم و نامحدود ایالات متحده، تلاش کردند شرایط لازم را برای تأسیس یک ارتش کارآمد با سلاح های پیشرفته فراهم کنند و در این میان همواره روی حمایت های مالی هنگفت آمریکا حساب باز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت یگان های سرّی نیروی دریایی رژیم صهیونیستی چیست؟

مأموریت یگان های سرّی نیروی دریایی رژیم صهیونیستی چیست؟