مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-08بين الملل

نقشه شوم اشغالگران برای مسجدالاقصی


پژوهشگر مسائل قدس اعلام کرد اشغالگران در حال به راه انداختن یک جنگ مذهبی علنی در مسجد الاقصی بوده و آنها در تجاوزات خود علیه این مکان مقدس از تمام خطوط قرمز عبور کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، جمال عمرو پژوهشگر مسائل قدس اعلام کرد اشغالگران در حال به راه انداختن یک جنگ مذهبی علنی در مسجد الاقصی بوده و آنها در تجاوزات خود علیه این مکان مقدس از تمام خطوط قرمز عبور کرده اند.

جمال عمرو تاکید کرد: مسجد الاقصی در مرحله ای بسیار متفاوت از گذشته بوده و تمام سطوح در رژیم صهیونیستی پروژه یهودی سازی آن را دنبال می کنند.

تجاوزات انجام شده علیه مسجد الاقصی به صورت روزانه و خشونت آمیز در جریان بوده و اشغالگران جنگی مذهبی را آغاز کرده اند که به امت عربی و اسلامی ضربه می زند.

این کارشناس فلسطینی ادامه داد: اشغالگران صهیونیست تمام توافقات و تفاهمات سیاسی را نقض کرده و در تجاوزات خود علیه مسجد الاقصی از تمام خطوط قرمز عبور کرده اند.

لازم به ذکر است که سال 2023 همچنان مانند گذشته شاهد نقض آشکار حقوق فلسطینیان قدس و مسجد الاقصی بوده و این حاکی از عملکرد جناتیکارانه اشغالگران و ادامه طرح های یهودی سازی و شهرک سازی علیه این شهر مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه شوم اشغالگران برای مسجدالاقصی

نقشه شوم اشغالگران برای مسجدالاقصی