مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-07سياسي

شاخص برخورداری آب شرب روستایی در رشت مناسب نیست


سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به برخورداری 67 درصدی روستاییان این شهرستان از آب شرب گفت: شاخص برخورداری آب شرب روستایی در رشت مناسب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی آب شرب شهرستان رشت با اشاره به اهمیت حل مسائل مرتبط با این حوزه اظهار کرد: شهرستان رشت با برخورداری 67 درصدی شاخص آب شرب روستایی، دارای کم ترین شاخص برخورداری آب در سطح استان بوده که این شاخص در شأن مرکز استان نیست.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجه ای از روستاهای رشت با مشکل آب شرب مواجه هستند، افزود: حل مشکلات آب شرب روستاهای رشت در اولویت دولت مردمی سیزدهم قرار دارد.

عاشوری با اشاره به نگاه و اراده جهادی و میدانی دولت سیزدهم در حل مشکلات بخش های مختلف بیان کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تمامی اراده دولت بر این است که با همت جهادی یک بار برای همیشه مشکل آب شرب روستایی حل شود.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در حوزه آب شرب افزود: یک سوم از پروژه محرومیت زدایی آب شرب استان با همت جهادی و مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سطح شهرستان در حال اجرا می باشد.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به احصاء مشکلات آب شرب روستاهای این شهرستان ادامه داد: حل مشکل آب شرب روستایی در سطح شهرستان رشت در دو فاز برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص برخورداری آب شرب روستایی در رشت مناسب نیست

شاخص برخورداری آب شرب روستایی در رشت مناسب نیست