مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:562023-06-14حوادث

رفع نقص فنی ایستگاه پمپاژ آب شهر قیدار


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: پس از گزارش بروز حادثه در ایستگاه پمپاژ شهر قیدار مبنی بر نقص فنی این ایستگاه، بلافاصله گروه امداد بهره برداری شرکت آبفا و اکیپ حوادث شهر قیدار وارد عمل شده و نسبت به رفع نقص فنی اقدام کردند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان گفت: پس از گزارش بروز حادثه در ایستگاه پمپاژ شهر قیدار مبنی بر نقص فنی این ایستگاه، بلافاصله گروه امداد بهره برداری شرکت آبفا و اکیپ حوادث شهر قیدار وارد عمل شده و نسبت به رفع نقص فنی اقدام کردند.

علیرضا جزء قاسمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته (23 خردادماه) این حادثه که به دلیل نشت آب در تاسیسات ایستگاه پمپاژ شماره 2 شهر قیدار رخ داده بود، با تلاش شبانه نیروهای شرکت آب وفاضلاب استان زنجان طی 9 ساعت رفع و خدمات مستمر آب در این شهر برقرار شد.

وی افزود: در این عملیات با برنامه ریزی مناسب، تامین به موقع الکتروپمپ و برخورداری از نیروهای فنی و متخصص، نسبت به نصب پمپ های جدید در کمترین زمان اقدام و ایستگاه پمپاژ وارد مدار بهره برداری شد.

این مسئول یادآورد شد: شهر قیدار به لحاظ موقعیت جغرافیایی فاقد منابع آب زیرزمینی بوده و بیشتر آب مورد نیاز این شهر از دشت گوندره تامین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نقص فنی ایستگاه پمپاژ آب شهر قیدار

رفع نقص فنی ایستگاه پمپاژ آب شهر قیدار