مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-20اقتصادي

هزینه تقریبی گذرنامه اربعین اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار ذوالقدر رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان اینکه ثبت نام گذرنامه اربعین از ابتدای ماه محرم آغاز خواهد شد گفت: - رییس پلیس گذرنامه گفت: قیمت گذرنامه اربعین تقریبا 20 تا 30 درصد مبلغ گذرنامه بین المللی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار ذوالقدر رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با بیان اینکه ثبت نام گذرنامه اربعین از ابتدای ماه محرم آغاز خواهد شد گفت: گذرنامه اربعین در مرحله آزمایشی است و پس از آن فراخوان داده خواهد شد و کسانی که درخواست خود را ثبت می کنند به صورت انبوه چاپ خواهد شد.

وی در خصوص نحوه درخواست گذرنامه اربعین گفت: پس از اعلام فراخوان مردم می توانند از طریق دفاتر پلیس +10 و سامانه پلیس من ثبت نام خود را انجام دهند.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه چاپ گذرنامه اربعین در کمترین زمان انجام خواهد شد گفت: مبلغ این گذرنامه حدودا 20 تا 30 درصد مبلغ گذرنامه بین المللی خواهد بود و تمام تلاش این است که با حداقل هزینه این کار انجام شود.

وی گفت: گذرنامه اربعین برای کسانی است که گذرنامه ندارند یا می خواهند با مبلغ کمتری گذرمانه دریافت کنند مورد استفاده است.

وی در پایان گفت: پیشنهاداتی هم برای تسهیل در سفر اربعین و دریافت گذرنامه اربعین داده شده است که پس از تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تقریبی گذرنامه اربعین اعلام شد

هزینه تقریبی گذرنامه اربعین اعلام شد