مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-08ورزشي

قصد توهین نداریم؛ بازی را به داوری باختیم


مدیر تیم فوتبال ساحلی حیات داوود گناوه پس از شکست در مقابل تیم صدر شیمی یزد در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران گفت: داور کار خود را به خوبی انجام نداد و صحنه ای را پنالتی اعلام کرد که خطایی روی نداده بود.

- ایسنا/یزد مدیر تیم فوتبال ساحلی حیات داوود گناوه پس از شکست در مقابل تیم صدر شیمی یزد در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران گفت: داور کار خود را به خوبی انجام نداد و صحنه ای را پنالتی اعلام کرد که خطایی روی نداده بود.

سید مرتضی موسوی در پایان این دیدار در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک پیروزی به تیم صدرشیمی یزد، گفت: بازیکنان ما زحمت خودشان را کشیدند ولی بازی در زمین صدرشیمی برگزار شد و این تیم به خوبی از امتیاز میزبانی در این بازی استفاده کرد و با کمک هواداران توانست در وقت های اضافه تیم ما را شکست دهد.

وی در خصوص داوری این دیدار گفت: از تیم داوری بابت تمام اعتراض هایی که کردیم عذرخواهی و اعلام می کنم که مجموعه تیم ما قصد توهین به داوری را نداشت اما جمعاً تیم داوری کار خود را نحو احسنت انجام نداد و جایی که در پایان وقت اضافه اصلا صحنه خطای منجر به پنالتی وی نداد برای صدر شیمی پنالتی گرفت و منجر به پیروزی صدر شیمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصد توهین نداریم؛ بازی را به داوری باختیم

قصد توهین نداریم؛ بازی را به داوری باختیم