مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-07ورزشي

رقابت های ستاره های کشتی آمریکا برای جواز بلگراد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیش از این دو مرحله از مسابقات انتخابی کشتی آمریکا به انجام رسیده است و آخرین مرحله که فاینال ایکس خواهد بود، - بهترین های کشتی آزاد آمریکا روز شنبه هفته پیش رو آخرین مرحله از پیکارهای انتخابی را پشت سر می گذارند تا ترکیب تیم ملی این کشور برای حضور در مسابقات جهانی 2023 مشخص شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، پیش از این دو مرحله از مسابقات انتخابی کشتی آمریکا به انجام رسیده است و آخرین مرحله که فاینال ایکس خواهد بود، روز شنبه هفته پیش رو برگزار می شود تا ملی پوشان آمریکا معرفی شوند.

زین ریچاردز در 57 کیلوگرم، ویتالی آروجا در 61 کیلوگرم، نیک لی در 65 کیلوگرم، تایلر برگر در 70 کیلوگرم، جیسون نولف در 74 کیلوگرم، چنس مارستلر در 79 کیلوگرم، آرون بروکس در 86 کیلوگرم، میشل ماچیاولو در 92 کیلوگرم، جی دن کاکس در 97 کیلوگرم و گیبل استیوسون در 125 کیلوگرم کشتی گیرانی بودند که با قهرمانی در مسابقات اوپن آمریکا، سهمیه مرحله آخر را به دست آوردند.

ناهشون کریت در 61 کیلوگرم، زاهید والنسیا در 92 کیلوگرم و میسون پاریس نیز در 125 کیلوگرم با اول شدن در مرحله دوم انتخابی تیم ملی آمریکا که مربوط به اوزان بدون مدال آن ها بود، قهرمان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های ستاره های کشتی آمریکا برای جواز بلگراد

رقابت های ستاره های کشتی آمریکا برای جواز بلگراد