مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 20:202023-06-07سياسي

بی طرفی عوامل اجرایی سبب مشارکت بالای مردم در انتخابات می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگر خواهان آن هستیم که انتخابات پیش رو با مشارکت بالا در استان برگزار شود باید مردم به برگزارکنندگان انتخابات اعتماد کنند اگر این اعتماد شکل بگیرد حضور و مشارکت مردم بیشتر خواهد بود.

- محسن حسین میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: اعضای ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تلاش می کنند چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری که مقام رهبر معظم رهبری از آن ها سخن گفتند را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر خواهان آن هستیم که انتخابات پیش رو با مشارکت بالا در استان برگزار شود باید مردم به برگزارکنندگان انتخابات اعتماد کنند اگر این اعتماد شکل بگیرد حضور و مشارکت مردم بیشتر خواهد بود.

وی افزود: برای جلب اعتماد مردم باید عوامل برگزارکننده انتخابات به صورت ویژه بی طرفی خود را ثابت کنند و در قول و فعل بی طرف و امانت دار رأی مردم باشند.

حسین میرزایی اضافه کرد: نکته مهم دیگر تعامل نزدیک و صددرصد ستاد انتخابات با هیأت نظارت انتخابات استان است این تعاملات در سلامت انتخابات نقش بسزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی طرفی عوامل اجرایی سبب مشارکت بالای مردم در انتخابات می شود

بی طرفی عوامل اجرایی سبب مشارکت بالای مردم در انتخابات می شود