مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-18بين الملل

حماس: شهرک سازی رژیم صهیونیستی تنش را در منطقه تشدید خواهد کرد


به دنبال تصمیم جدید رژیم صهیونیستی برای تسریع شهرک سازی در کرانه باختری، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که طرح یهودی سازی خاک فلسطین تنش را در منطقه تشدید خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، به تصمیم رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک سازی در اراضی اشغالی فلسطین واکنش نشان داد.

حماس در بیانیه ای اعلام کرد: تداوم عملیات جنون آمیز رژیم اشغالگر صهیونیستی برای یهودی سازی سرزمین فلسطین را به شدت محکوم می کنیم؛ فرایندی که جدیدترین مورد آن، تصویب مناقصه برای ساخت بیش از 4500 واحد مسکونی بیشتر در چند شهرک صهیونیستی در کرانه باختری است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد که این پروژه های استعمارگرایانه به اشغالگران مشروعیت نخواهد بخشید و مردم فلسطین با تمام ابزارهای موجود با آن ها مقابله خواهند کرد.

حماس همچنین از سازمان ملل متحد و جامعه بین الملل خواست که برای توقف این طرح اقدامات جدی و فوری اتخاذ نماید و در عین حال اشاره کرد که چنین اقداماتی تنش را در منطقه تشدید خواهد کرد و صلح و امنیت را به خطر خواهد انداخت.

کابینه رژیم صهیونیستی، امروز، طرحی را تصویب کرد که بر اساس آن، روند صدور مجوز ساخت در شهرک های صهیونیستی واقع در کرانه باختری تسریع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: شهرک سازی رژیم صهیونیستی تنش را در منطقه تشدید خواهد کرد

حماس: شهرک سازی رژیم صهیونیستی تنش را در منطقه تشدید خواهد کرد