مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-03ورزشي

لزوم هویت بخشی به جوانان/ همه دستگاه ها در این حوزه پای کار باشند


فرماندار شفت بر لزوم هویت بخشی به جوانان تاکید کرد و گفت: از تمام ظرفیت دستگاه ها برای ساماندهی امور جوانان باید استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو دولت نیز بر برگزاری آن تأکید دارند چرا که به تقویت ابعاد فردی و اجتماعی جوانان متمرکز است.

نقدی اضافه کرد: وظیفه برطرف کردن مشکلات جوانان تنها برعهده وزارت یا یک اداره نیست، دستگاه ها با همکاری یکدیگر باید برای برطرف کردن مشکلات جوانان گام برداشته و تلاش کنند.

ضرورت پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان در سریع ترین زمان ممکن فرماندار شفت با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد پرداخت تسهیلات ازدواج در شهرستان، گفت: مدیران بانک ها در این خصوص نسبت به سال های گذشته کم نظیر عمل کرده و جهادی تلاش می کنند تا تسهیلات ازدواج جوانان سریع تر پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارش ارائه شده تعدادی از عزیزان نیز در صف تسهیلات ازدواج هستند، ادامه داد: بایستی برای ساماندهی پرداخت این وام ها همت شود تا پایان سال آمار صف های انتظار به صفر برسد و این امر نیز با تلاش جهادی میسر می شود.

نقدی یکی دیگر از دغدغه های حوزه جوانان را تسهیلات حوزه اشتغال و مسکن عنوان کرد و گفت: در حوزه اشتغال، تسهیلاتی با عناوین مشخصی تدوین شده که نیاز است اداره ورزش و جوانان با ایجاد ساختارهای جدید زمینه بهره مندی جوانان از تسهیلات اشتغال را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هویت بخشی به جوانان/ همه دستگاه ها در این حوزه پای کار باشند

لزوم هویت بخشی به جوانان/ همه دستگاه ها در این حوزه پای کار باشند