مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 07:052023-06-07اجتماعي

رد پای زکریا در مجله نیچر


قرار است از «نانوبیوکامپوزیت مغناطیسی» و همت دانش آموزی در پایه یازدهم و درخشیدن نام ایران بگوییم، آری قرار است بگوییم دانش آموزی در خطه تویسرکان کاری کرده کارستان و به تولیدی دست زده آنچنانی بعد هم مقاله علمی اش در مجله معتبر نیچر چاپ شده و هزار و یک .

- خبرگزاری فارس-همدان: قرار است درباره مجله نیچر و مقاله و علم و زکریا حرف بزنیم، از آن حرف هایی که آخرش لبخند بر لب می نشاند و خوشحالی از آدمی به آدم دیگر منتقل می شود.

از ساخت و ساز و تولید اولین ها، از دانش آموزان و سربلندی ایران.

قرار است از چاپ مقاله ای در مجله نیچر بگوییم و ادعای یکه تازی ایران را کنیم، آخر پای زکریا دستوم وسط است و نام کشوری که آوازه اش سراسر تاریخ طنین انداز بوده و هست.

قرار است از نانوبیوکامپوزیت مغناطیسی و همت دانش آموزی در پایه یازدهم و درخشیدن نام ایران بگوییم، آری قرار است بگوییم دانش آموزی در خطه تویسرکان کاری کرده کارستان و به تولیدی دست زده آنچنانی بعد هم مقاله علمی اش در مجله معتبر نیچر چاپ شده و هزار و یک تعریف و تمجید آن ور آبی ها را برانگیخته است.

قرار است بگوییم زکریای نوجوان جزو اولین دانش آموزان ایرانی است که در مجله نیچر حرف برای گفتن داشته و با وجود کسب این موفقیت و ساخت نانوبیوکامپوزیت مغناطیسی هنوز هم دست بردار نیست و سودای مقالات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای زکریا در مجله نیچر

رد پای زکریا در مجله نیچر