مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-17اقتصادي

2 پکیج تصفیه آب برای رفع کامل کدورت آب شهرکرد وارد مدار می شود


مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: دو پکیج تصفیه آب به زودی در منطقه حیدرآباد وارد مدار می شود که به صورت کامل کدورت آب شهرکرد در روزهای آینده برطرف خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: دو پکیج تصفیه آب به زودی در منطقه حیدرآباد وارد مدار می شود که به صورت کامل کدورت آب شهرکرد در روزهای آینده برطرف خواهد شد.

فرشاد متقی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت آب شرب شهرکرد با بیان اینکه در محلاتی که در آخر خط شبکه آبرسانی هستند و یا میزان برداشت کم است، شاهد کدورت های جزیی هستیم که مربوط به گذشته است، اظهار کرد: دو پکیج تصفیه آب به زودی در منطقه حیدرآباد وارد مدار می شود که به صورت کامل کدورت آب در روزهای آینده برطرف خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون بخشی از آب شرب شهرکرد از طریق چشمه دیمه تامین می شود، پکیج هایی که به زودی وارد مدار می شود قابلیت این را دارد که تا 400 لیتر بر ثانیه کدورت آب چشمه کوهرنگ را به حد استاندارد برساند.

وی با بیان اینکه نیازی به توزیع گسترده آب بسته بندی در شهرکرد وجود ندارد، گفت: شهروندان در صورت کدورت آب با سامانه 122 تماس بگیرند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پکیج تصفیه آب برای رفع کامل کدورت آب شهرکرد وارد مدار می شود

2 پکیج تصفیه آب برای رفع کامل کدورت آب شهرکرد وارد مدار می شود