مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 07:502023-06-12سياسي

انفعال مسئولین خراسان شمالی در اجرای طرح انتقال پساب به پتروشیمی


نماینده مردم بجنورد با اشاره به اینکه انتقال پساب به پتروشیمی از مهم ترین مصوبات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی بود، گفت: مسولان استانی برای اجرای این پروژه منفعل هستند.

- سید محمد پاکمهر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی یکی از مهم ترین طرح های مصوب سفر رییس جمهور به خراسان شمالی است.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی مسئولان خراسان شمالی و معاونت آب فاضلاب وزارت نیرو در این خصوص احساس مسؤلیت کافی را ندارند.

وی در ادامه با انتقاد نسبت به نحوه مواجهه برخی مسئولین استانی و کشوری در راستای تحقق دستور رییس جمهور افزود: این عدم توجه و دقت نظر باعث شده اجرای طرحی که علاوه بر رفع معضلات زیست محیطی، توقف برداشت آب های زیرزمینی و تأمین آب پایدار صنعت مهم و استراتژیک پتروشیمی منجر به نگاه تردیدآمیز به مسئولین و متولیان امر شود.

پاکمهر خاطر نشان کرد: علی رغم آمادگی کامل و تأمین سرمایه اجرای این طرح توسط شرکت پتروشیمی سختگیری های وزارت نیرو و در رأس آن ها معاونت آبفا جهت برای انعقاد قرارداد تعیین تعرفه انتقال پساب منجر به تأخیر در اجرای طرح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفعال مسئولین خراسان شمالی در اجرای طرح انتقال پساب به پتروشیمی

انفعال مسئولین خراسان شمالی در اجرای طرح انتقال پساب به پتروشیمی