مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-15اقتصادي

تالار مرکزی سنندج تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد


پروژه تالار مرکزی سنندج از جمله مهمترین طرح های عمرانی استان کردستان بوده و به اصحاب فرهنگ و هنر قول می دهیم تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در سفر به استان کردستان و در جریان بازدید از پروژه تالار مرکزی سنندج اظهار کرد: دو سال پیش و اوایل دولت سیزدهم بازدیدی از این پروژه داشتیم که پیشرفت محدودی داشت اما در این دو سال با همت استاندار کردستان و مصوبات سفر استانی حدود 200 میلیارد تومان در آن هزینه شده و پروژه به 75 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

وی افزود: ما این قول را به مردم استان کردستان و شهر سنندج می دهیم که تا قبل از پایان دولت و در سال 1404 این پروژه به بهره برداری برسد و به انتظار 20 ساله مردم این دیار پایان دهیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: هر جا قولی در زمینه افتتاح پروژه ای داده ایم زودتر از موعد به پایان رسیده است و امیدواریم این پروژه نیز با تلاش فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری ها و حمایت استاندار زودتر از موعد در اختیار مردم قرار گیرد.

ساختمان قدیمی تالار مرکزی سنندج خرداد سال 1382 تخریب شد و از آن زمان تا کنون به عنوان یکی از پروژه های نیمه تمام استان کردستان باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالار مرکزی سنندج تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد

تالار مرکزی سنندج تا پایان دولت سیزدهم به بهره برداری می رسد