مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 21:152023-06-17سياسي

برگزاری تجمع مردمی در روستای ویرانی و فیانی مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، عصر جمعه، گروهی از مردم روستای ویرانی و فیانی در اعتراض به دست اندازی اداره رفاهیات دادگستری خراسان رضوی به اراضی این محدوده و سخت کردن زندگی برای مردم، - جمعی از اهالی روستای ویرانی و فیانی که عصر جمعه در اعتراض به اقدامات اداره رفاهیات دادگستری خراسان رضوی در این منطقه، تجمع اعتراضی برگزار کرده بودند، بازداشت شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، عصر جمعه، گروهی از مردم روستای ویرانی و فیانی در اعتراض به دست اندازی اداره رفاهیات دادگستری خراسان رضوی به اراضی این محدوده و سخت کردن زندگی برای مردم، تجمع کرده بودند که در این تجمع و به دستور دادستانی طرقبه، جمعی از مردم ویرانی و فیانی به همراه هادی ذالکی، دبیر سرویس اقتصادی روزنامه قدس، وحید بیات، عکاس و حسن زاده، تصویربردار این روزنامه نیز بازداشت شدند.

دادگستری خراسان رضوی اطلاعاتی درباره دلیل بازداشت مردم و این خبرنگاران اعلام نکرده با این حال مطالبی درباره غیرقانونی بودن تجمع مردم و اطلاع رسانی ذالکی در کانال تلگرامی خود درباره این تجمع، دلیل بازداشت او و همکارانش بوده است.

هرچند حمزه شکریان، وکیل دادگستری در حساب اینستاگرامی خود نوشت که برگزاری تجمعات توسط اشخاص حقیقی، نیاز به مجوز قانونی ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تجمع مردمی در روستای ویرانی و فیانی مشهد

برگزاری تجمع مردمی در روستای ویرانی و فیانی مشهد