مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-12سياسي

برخورد قاطع بهزیستی با موسسه متخلف در حوزه نگهداری کودکان


مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور از برخورد با یک موسسه تحت پوشش سازمان بهزیستی به دلیل رفتار نامناسب خبر داد.

- مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور از برخورد با یک موسسه تحت پوشش سازمان بهزیستی به دلیل رفتار نامناسب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد جواد حسینی مشاور رییس و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور از برخورد جدی با یک موسسه متخلف در حوزه نگهداری کودکان خبر داد و گفت: سیاست سازمان بهزیستی برخورد شفاف و قاطع با چنین پرونده هایی است و در امور مربوط با جامعه هدف سازمان با کسی تعارف نداریم.

حسینی در خصوص برخورد با این موسسه گفت: طبق قانون اگر موسسه سابقه تخلف نداشته باشد در مرحله اول اخطار می گیرد و اگر این اخطار تکرار شود منجر به لغو مجوز خواهد شد.

این موسسه به دلیل همین پرونده اخطار اول را گرفته و پس از آن به سمت لغو مجوز می رود؛ چون سابقه ای نداشته پس اخطار گرفته است.

وی با بیان اینکه برخورد حداکثری با این موسسه صورت گرفته است، گفت: اگر کار فوری انجام نشده و مرکز کامل خالی نشده به خاطر شرایط بچه هاست که امکان جابه جایی سریع وجود ندارد و ممکن است موضوع به زندگی بچه ها آسیب وارد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع بهزیستی با موسسه متخلف در حوزه نگهداری کودکان

برخورد قاطع بهزیستی با موسسه متخلف در حوزه نگهداری کودکان