مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-03بين الملل

تاکیدامیر عبداللهیان بر تقویت همکاری بخش های خصوصی هند و ایران


در دیدار دوجانبه وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه هند در کیپ تاون آفریقای جنوبی، موضوعات مورد علاقه دو کشور مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در دیدار دوجانبه امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با سوبرانیام جایشانکر وزیر امور خارجه هند در کیپ تاون آفریقای جنوبی، موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه های دوجانبه و چندجانبه مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان به سفر سال گذشته خود به دهلی نو و گفتگوهای انجام شده با همتای هندی و نارندرا مودی نخست وزیر هند اشاره کرد و گفت، از آن زمان تاکنون تحولات زیادی داشتیم و موضوعات جدیدی برای گفتگو داریم.

امیرعبداللهیان افزود: مایل هستیم که روابط اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری، علمی و فناوری دو کشور متناسب با روابط خوب سیاسی تهران و دهلی نو افزایش یابد و با مشورت و همکاری یکدیگر، موانع موجود در روند همکاری های اقتصادی و تجاری دو کشور برطرف شود.

وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت کمک به تقویت همکاری بخش های خصوصی دو کشور در زمینه های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.

رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان گروه بریکس را یک چارچوب خوب برای تقویت همکاری های ایران با اعضا بویژه هند توصیف کرد و با اشاره به ظرفیت های بزرگ اقتصادی کشورمان، عضویت ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکیدامیر عبداللهیان بر تقویت همکاری بخش های خصوصی هند و ایران

تاکیدامیر عبداللهیان بر تقویت همکاری بخش های خصوصی هند و ایران