مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-08سياسي

دستور رییس جمهور برای اختصاص تسهیلات خرید تراکتور برای کشاورزان


رییس جمهور کشورمان در جریان بازدید از کارخانه تراکتورسازی تبریز دستور داد 50 هزار میلیارد ریال تسهیلات جهت خرید تراکتور به کشاورزان اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قبل از ظهر پنج شنبه در جریان سفر دو روزه آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان به آذربایجان شرقی، وی از گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز بازدید کرده و از نزدیک اقدامات انجام شده و مشکلات و چالش های این گروه صنعتی را بررسی کرد.

رییس جمهور کشورمان در جریان بازدید از کارخانه تراکتورسازی تبریز و در راستای حمایت از تولید و اشتغال دستور داد 50 هزار میلیارد ریال تسهیلات جهت خرید تراکتور به کشاورزان عزیز اختصاص یابد.

همچنین در ادامه این بازدید، خط تولید و مونتاژ خودروهای تجاری جدید با ظرفیت چهار هزار دستگاه را در گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز افتتاح کرد.

این خط در مساحت 10 هزار متر مربعی و با سرمایه گذاری دو هزار و 800 هزار میلیارد ریالی و برای تولید چهار هزار دستگاه انواع کامیونت، کشنده و ون ایجاد شده است و در کمتر از شش ماه تجهیز و راه اندازی شده و با ایجاد این خط برای 200 نفر به صورت مستقیم و بیش از 300 نفر به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

افزایش تنوع محصولات کامیونت از شش تن به بالا که نیاز آن در کشور کاملاً محسوس می باشد از مهمترین اهداف ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور برای اختصاص تسهیلات خرید تراکتور برای کشاورزان

دستور رییس جمهور برای اختصاص تسهیلات خرید تراکتور برای کشاورزان