مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-05ورزشي

رقابت 700 دانشجو معلم در مسابقات ورزشی در استان اردبیل


رییس دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل گفت: 700 دانشجو معلم سراسر کشور اواخر این هفته رقابت های ورزشی خود را به میزبانی اردبیل آغاز می کنند.

- حسین محسنی در گفت وگو با در کنار تحصیل و تهذیب، ورزش و تندرستی نیز امری مهم و اساسی است.

محسنی افزود: بر همین اساس ما تصمیم گرفتیم تا به میزبانی اردبیل مسابقات ورزشی والیبال چهار نفره دختران و فوتسال پسران را میزبانی کنیم تا این مسابقات اواخر هفته جاری و هفته آینده در اردبیل برگزار شود.

وی از شکل گیری کمیته های مختلف برای برگزاری این رویداد خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته ها و معاونت های مختلف نظیر پشتیبانی، فنی، مالی، حمل و نقل، حراست و روابط عمومی پای کار آمدند تا در ابعاد مختلف فنی و اجرایی بتوانیم این مسابقات را به شکل لیگ کشوری برگزار کنیم.

محسنی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: هفت هزار دانشجو معلم اعم از دختران و پسران با رقابت در پردیس های فرهنگیان در استان های مختلف آماده حضور در این رقابت ها شدند که از بین آنها 700 نفر دانشجو اعم از دختر و پسر در مسابقات کشوری به میزبانی اردبیل حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: از 17 تا 30 خردادماه این مسابقات در اردبیل برگزار خواهد شد تا راه یافتگان از بین هفت هزار دانشجو معلم بتوانند در سالن های استانداردی که در اردبیل به همراه تیم فنی داوری تدارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 700 دانشجو معلم در مسابقات ورزشی در استان اردبیل

رقابت 700 دانشجو معلم در مسابقات ورزشی در استان اردبیل