مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 15:502023-05-30اقتصادي

اضافه شدن 10 هزار تخت بیمارستانی تولید داخل به بیمارستان ها


رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی گفت: خریدهای انبوه از تولید کنندگان داخلی و ارائه پیش پرداخت به شرکت ها توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی منجر به رشد تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، عبدالرضا یعقوب زاده، رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادر کنندگان تجهیزات پزشکی ایران با اشاره به اینکه خریدهای انبوه از تولید کنندگان داخلی و ارائه پیش پرداخت به شرکت ها توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی منجر به رشد تولید شده است، افزود: هیات امنای صرفه جویی ارزی بزرگترین حامی تولیدکنندگان محسوب می شود.

هرچند ما نیز همانند سایر شرکت ها گاهی بحث ها و چالش هایی با هیات امنای ارزی داریم اما این موارد جزو طبیعت کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: به صورت کلی هیات امنای صرفه جویی ارزی در حیطه تخصصی تجهیزات پزشکی عالی بوده و از بزرگترین حامیان بخش تولید کشور است هرچند گاهی با قیمت پایین خرید را انجام می دهد اما با توجه به اینکه حجم بالایی از تجهیزات پزشکی را خریداری می کند منجر شده تا بتوانیم با پول پرداختی از طریق هیات امنای ارزی در بخش تولیدات جدید سرمایه گذاری کنیم.

وی با بیان اینکه هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران همواره خالصانه و در جهت رفاه حال بیماران کار کرده است، افزود: فروش هایی که به این نهاد داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 10 هزار تخت بیمارستانی تولید داخل به بیمارستان ها

اضافه شدن 10 هزار تخت بیمارستانی تولید داخل به بیمارستان ها