مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 21:502023-05-30پزشكي

تعریق بیش از حد دست و پا؛ علل و راه های درمان


یک متخصص پوست و مو با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که برخی افراد از آن رنج می برند، تعریق بیش از حد کف دست و پا است، درباره افرادی که کاندید استفاده از روش های کنترل تعریق هستند توضیحاتی داد.

- یک متخصص پوست و مو با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که برخی افراد از آن رنج می برند، تعریق بیش از حد کف دست و پا است، درباره افرادی که کاندید استفاده از روش های کنترل تعریق هستند توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس جمالی با اشاره به اینکه تعریق بدن علت های مختلفی دارد، درباره افرادی که کاندید استفاده از روش های کنترل تعریق هستند توضیحاتی داد.

وی افزود: اولین علت عرق کردن بیش از حد خصوصا در ناحیه کف دست و زیربغل ژنتیک است.

این متخصص پوست و مو با تاکید بر اینکه افرادی که از عرق کردن زیاد به صورت ژنتیکی یا اصطلاحا ارثی رنج می برند، بدون هیچ تحرکی هم عرق می کنند، گفت: عرق کردن در ناحیه زیربغل و کف دست این افراد به حدی زیاد است که مانع از انجام برخی فعالیت ها می شود.

وی، اضطراب، استرس، مصرف برخی داروهای اعصاب و روان، پرکاری تیرویید، فعالیت شدید و دمای بالای هوا را از علل ثانویه تعریق بیش از حد عنوان کرد.

او خاطرنشان کرد: در نوع دوم تعریق زیاد با حذف علت محرک و یا درمان، به مقدار قابل ملاحظه ای مشکل عرق کردن زیاد برطرف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریق بیش از حد دست و پا؛ علل و راه های درمان

تعریق بیش از حد دست و پا؛ علل و راه های درمان