مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:402023-06-16سياسي

آثار و برکات صنعت هسته ای باید در زندگی مردم ملموس باشد


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه صنعت هسته ای از مؤلفه های مهم و تأثیرگذار قدرت ایران در عرصه بین المللی است، گفت: آثار و برکات صنعت هسته ای باید در زندگی مردم ملموس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا با اشاره به فرا رسیدن ماه ذیحجه، به اهمیت و ارزش معنوی این ماه پرداخت و اظهار کرد: امام جمعه آستارا به بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای در زمینه های مختلف کشاورزی، پزشکی و سلامت، صنعت، محیط زیست، آب و ساخت نیروگاه اشاره کرد و گفت: صنعت هسته ای به لحاظ تنوع و فراوانی کاربردها و به عنوان یک دانش صف شکن کلید پیشرفت ایران در بخش های مختلف است.

وی با تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از دانشمندان و فعالان صنعت هسته ای پرداخت و گفت: صنعت هسته ای از مؤلفه های مهم و تأثیرگذار قدرت ایران در عرصه بین المللی است و باید ضمن بهره مندی کامل از این صنعت در چارچوب قوانین و تعهدات صحیح بین المللی تلاش کنیم ضمن آگاهی مردم از ثمرات و فواید این دانش بزرگ، آثار و برکات آن در زندگی مردم ملموس و قابل مشاهده باشد.

حجت الاسلام باقری افزود: علت مخالفت غربی ها با کشور ما و اعمال این همه فشار و تهدید و تحریم بخاطر موفقیت ما در این صنعت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار و برکات صنعت هسته ای باید در زندگی مردم ملموس باشد

آثار و برکات صنعت هسته ای باید در زندگی مردم ملموس باشد