مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 23:002023-06-14ورزشي

اجرای مسابقات فوتسال کارگری با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در اردستان


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: مسابقات فوتسال کارگری در اردستان برای اولین بار و با هدف ایجاد نشاط اجتماعی برگزار می شود.

- وحید نقوی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: اولین دوره مسابقات فوتسال کارگری در شهرستان اردستان با همکاری هیئت فوتبال شهرستان بین 5 تیم و به صورت دوره ای در حال برگزاری است و هر تیم در این مسابقات چهار بازی دارد.

وی افزود: اولین بازی از این مسابقات بین تیم های سیما کاشی و سیمان اردستان با برتری 5 بر 2 سیمان اردستان همراه بود و هدف از اجرای این دسته مسابقات، ایجاد نشاط اجتماعی در بین کارگران است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان خاطرنشان کرد: امید می رود بتوانیم برنامه ها را در رشته های دیگر توسعه دهیم و بعد از این سری مسابقات، برای بانوان کارگر نیز مسابقات والیبال را نیز برگزار خواهیم کرد.

نقوی تصریح کرد: اجرای سیاست گسترش ورزش کارگری در سطح کارخانجات صنعتی و واحدهای تولیدی شهرستان در سال 1402 در دستور کار قرار دارد و گسترش ورزش خانواده محور و تاکید بر ورزش مادران و بانوان جامعه هدف به عنوان اصل اساسی شعار پیشگیری بهتر از درمان محور فعالیت های ورزشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مسابقات فوتسال کارگری با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در اردستان

اجرای مسابقات فوتسال کارگری با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در اردستان