مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-21حوادث

نجات 3 الموتی از مرگ حتمی با پرواز بالگردهای هوانیروز آبیک


فرمانده پایگاه هفتم شهید امینی هوانیروز شهرستان آبیک گفت: تیزپروازان پایگاه هوانیروز شهید امینی شهرستان آبیک با سه سورت پرواز توانستند جان سه نفر را از مرگ حتمی نجات دهند.

- سرهنگ ستاد خلبان اسحاق یلا در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: در پی درخواست مرکز فوریت های پزشکی شهر قزوین، تیزپروازان پایگاه هوانیروز در دو عملیات مردم یاری، با یک فروند بالگرد 214 و انجام سه سورتی پرواز موفق شدند جان سه نفر را نجات دهند.

  وی افزود: یک پرواز از قزوین به معلم کلایه صورت گرفت که یک جوان 22 ساله از ارتفاع سقوط کرده بود و دچار شکستگی بسیار شدید شده بود و احتمال مرگ وی وجود داشت که تیزپروازان هوانیروز شهرستان آبیک توانستند این جوان را از مرگ حتمی نجات دهند.

  فرمانده پایگاه هفتم شهید امینی هوانیروز شهرستان آبیک تصریح کرد: همچنین از مرکز اورژانس گزارش دیگری به تیزپروازان هوانیروز واصل شد که به همراه تیم پزشکی خود را به دختر خانمی که به همراه پدرش در سانحه تصادف آسیب دیده بودند رساندند و با هماهنگی با لشکر 16 زرهی در این لشکر فرود آمدند و در کوتاهترین زمان ممکن این دختر و پدر به بیمارستان شهید رجایی منتقل و آنها را از مرگ حتمی نجات دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 3 الموتی از مرگ حتمی با پرواز بالگردهای هوانیروز آبیک

نجات 3 الموتی از مرگ حتمی با پرواز بالگردهای هوانیروز آبیک