مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-05سياسي

زن مهمترین عنصر محرک جامعه اسلامی _ ایرانی است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: از نگاه امام (ره) زن مهمترین عنصر محرک فضای جامعه ایران اسلامی و در راس حرکت های اجتماعی است که با حجاب می تواند مسئولیت های بزرگی را به سرانجام برساند.

- حجت الاسلام محمدهادی نظیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نگاه امام خمینی(ره) نسبت به جایگاه زن، حجاب و آزادی انسان ها اظهار کرد: امام(ره) احیاگر اندیشه اسلام متعالی است، اسلامی که جامعه ساز بوده و نقش اساسی و زیربنایی در ساخت جامعه دارد.

وی بیان کرد: در اندیشه امام(ره) بخش مهم و عظیمی از جامعه اسلامی بانوانی هستند که نه تنها به زعم برخی دیدگاه ها عنصری بی اثر نیستند و نقش خنثی در محیط خانه و گوشه آشپزخانه ندارند که مهمترین عنصر محرک فضای جامعه نیز محسوب می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه امام خمینی(ره) معتقد است نقش زن در حرکت ها و نهادهای اجتماعی بی بدیل و بی نظیر است گفت: چه بسا فهم درست از مقاصد و حرکت جدی و اثرگذار بانوان در فضای جامعه موجب حرکت مردان هم در این فضا می شود.

وی عنوان کرد: نگاه حضرت امام(ره) این است که زن جایگاه، منزلت و کرامت بالایی در جامعه دارد و حجاب و رعایت حریم، او را در مقابل هوسرانی مردان و بهره گیری های دنیا پرستان و شهوت پرستان محفوظ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زن مهمترین عنصر محرک جامعه اسلامی _ ایرانی است

زن مهمترین عنصر محرک جامعه اسلامی _ ایرانی است