مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 07:402023-06-21بين الملل

رفتار دگرباشی که در کاخ سفید هم تحمل نشد


جو بایدن در هفته گذشته با دعوت از کنشگران جامعه دگرباشان جنسی به کاخ سفید، بزرگترین مراسم «ماه افتخار» تاریخ ریاست جمهوری آمریکا را برگزار کرد، - جو بایدن در هفته گذشته با دعوت از کنشگران جامعه دگرباشان جنسی به کاخ سفید، بزرگترین مراسم ماه افتخار تاریخ ریاست جمهوری آمریکا را برگزار کرد، اما چند تن از میهمانان با رفتار خود این را یادآوری کردند که جوامع آزاد هم خط قرمزهایی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شنبه هفته گذشته بود که جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا از نمایندگان و کنشگران این زمینه دعوت کرد تا با حضور در کاخ سفید، ماه افتخار را در کنار او جشن بگیرند.

در این ماه، افراد این جامعه از جمله افراد تراجنسیتی هویت خود را جشن می گیرند و بایدن با این رویداد که در محوطه جنوبی کاخ سفید برگزار شد، می خواست این پیام را به جامعه دگرباشان جنسی از جمله کودکان تراجنسیتی بدهد که آن ها را درک می کند و دوستشان دارد.

یکی از میهمانان این مراسم، رُز مونتویا بود؛ کنشگری تراجنسیتی که از چهره های شناخته شده بوده و اعتقادش به روابط بی بند و بار و چندگانه بر کارکنان کاخ سفید و کنشگران این جامعه پوشیده نیست.

در ابتدا قرار بود این مراسم پنجشنبه دو هفته قبل برگزار شود، اما آتش سوزی افسارگسیخته جنگل های کانادا وضعیت آب و هوا را نامطلوب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار دگرباشی که در کاخ سفید هم تحمل نشد

رفتار دگرباشی که در کاخ سفید هم تحمل نشد