مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:502023-06-01اجتماعي

آموزش پیش از ازدواج در پیشگیری از جدایی موثر است


سرپرست امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان زنجان از ارائه آموزش پیش از ازدواج به بیش از 3 هزار نفر از مخاطبان اصلی  در سال گذشته خبر داد و گفت: - ایسنا/زنجان سرپرست امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان زنجان از ارائه آموزش پیش از ازدواج به بیش از 3 هزار نفر از مخاطبان اصلی  در سال گذشته خبر داد و گفت: بدون تردید، یکی از راهکارهای مثمر ثمر و کاربردی برای پیشگیری از جدایی و طلاق زوجین، آموزش پیش از ازدواج است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان شهناز آقاخانی، برنامه آموزش پیش از ازدواج را یک برنامه پیشگیرانه و ارتقایی عنوان کرد و افزود: ارتقای کیفیت و سلامت ازدواج، پیشگیری از آسیب های مرتبط با ازدواج، نهادینه سازی ضرورت آموزش پیش از ازدواج از مهمترین اهداف این برنامه آموزشی است.

وی تصریح کرد: این برنامه در سال گذشته توسط مدرسان و آموزشگران مجرب و آموزش دیده در مدارس، دانشگاه ه ، مساجد، محلات و مراکز خدمات بهزیستی(+ زندگی) و.

برای مخاطبان اصلی و گروه هدف برنامه به صورت رایگان اجرا شد.

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه آموزش پیش از ازدواج از سال 1381 توسط معاونت امور فرهنگی و پیشگیری سازمان بهزیستی کشور با هدف افزایش میزان اطلاعات، دانش مهارت و قابلیت فراگیران در امر انتخاب همسر طراحی و تدوین و به افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش پیش از ازدواج در پیشگیری از جدایی موثر است

آموزش پیش از ازدواج در پیشگیری از جدایی موثر است