مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 14:012023-06-17سياسي

افزایش تعاملات علمی در حوزه گردشگری سمنان و چین


به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در نشست رییس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان و رایزن فرهنگی چین در مورد تعاملات علمی و پژوهشی در حوزه گردشگری با محوریت برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سمنان بحث و تبادل نظر شد.

عبدالمحمد کاشیان، رییس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان در این نشست ضمن تشریح اهمیت تعاملات علمی، پژوهشی و فناورانه در حوزه گردشگری بین دانشگاه سمنان و دانشگاه های چین، بر اهمیت مطالعات استراتژیک در زمینه طرح یک کمربند یک جاده، تأکید کرد.

 رحمان معرفت، معاون دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان نیز گزارشی از اقدامات اولیه برای برگزاری کنفرانس بین المللی گردشگری سمنان ارائه و به ظرفیت های بالقوه و بالفعل گردشگری استان سمنان به عنوان پشتوانه علمی و حرفه ای این کنفرانس اشاره کرد.

جو زی هائو، رایزن فرهنگی سفارت چین، ضمن استقبال از پیشنهادهای مطرح شده، برای همکاری در تمامی زمینه ها، از جمله برگزاری کنفرانس بین المللی گردشگری راه ابریشم اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سمنان جاده ابریشم، فرصت ها و چشم اندازها اردیبهشت 1403 به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می شود.

پایان پیام/74007/س/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعاملات علمی در حوزه گردشگری سمنان و چین

افزایش تعاملات علمی در حوزه گردشگری سمنان و چین