مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 23:462023-05-31سياسي

برخی در سیاست داخلی و خارجی به دنبال تحریف اندیشه امام(ره) هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سیدمحمد حسینی در رویداد بین المللی گستره اندیشه امام(ره) که عصر امروز در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری هر ساله در 14 خرداد در مراسم ارتحال امام راحل به تببین و بیان ابعاد مختلفی از شخصیت امام(ره) می پردازند تا تحریفی صورت نگیرد.

این در حالی است که خواص گاهی دچار اهل خیانت می شدند و در عصر ما برخی بر امام توقف کردند در حالی که ایشان ولی فقیه بود و توانست تحول تفکر و اندیشه انقلابی ایجاد کند.

وی افزود: برخی در سیاست داخلی و خارجی در فکر تحریف اندیشه امام هستند این در حالی است که پیش از این خود را مدعی اسلام ناب می دانستند و رقبای خود را به اسم آمریکایی محکوم می کردند.

در انتخابات مجلس سوم همه را متهم به اسلام آمریکایی می کردند اما بعدها با 180 درجه چرخش، سینه چاک لیبرالیسم شدند که باید گفت آن ها انسان های ثابت قدمی نبودند و اهل افراط و تفریط بودند.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: در رابطه با سازمان های جهانی و مجامع حقوق بشری مصادیق متعددی وجود دارد که در خصوص برخی جنایات سکوت کرده اند و باید گفت روزی نیست که نظام سلطه دچار جنایت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی در سیاست داخلی و خارجی به دنبال تحریف اندیشه امام(ره) هستند

برخی در سیاست داخلی و خارجی به دنبال تحریف اندیشه امام(ره) هستند